ישנה טכניקה טיפולית משעשעת למדי, שבה לוקחים משפט כואב שרודף אותנו, וזה יכול להיות משהו שהמבקר הפנימי שלנו אומר לנו או משהו שההורים היו אומרים לנו בילדותנו, ומנסים לומר אותו בקול חדש. זה יכול להיות קול של אדם אחר או קול של דמות בדיונית מהסרטים, או אפילו מהסרטים המצויירים. בדרך כלל ככל שהמשפט שמהדהד לנו בראש הוא סמכותי או פוגעני, כך נבקש לבצע אותו בקולה של דמות נלעגת יותר, כדי להעצים את האפקט הפארודי. 

לפעמים התרגיל הזה יכול לגרום לקול שהפחיד אותנו קודם לכן לאבד מכוחו הנורא ולהקל על החרדה, וכך זה יכול לשחרר את האדם ממשהו שרודף אותו ומכתיב לו דפוסי התנהגות אפילו במשך אפילו עשרות שנים. ההומור הוא חלק חשוב כאן, אבל הגרוטסקה היא לא העניין היחיד. לפעמים הזהות של הדמות שאנו בוחרים יכולה ללמד אותנו הרבה על אותו קול ועל מי שאמר לנו את מה שאמר, ואנו יכולים לרכוש תובנות חשובות לגבי אנשים שהשפיעו עלינו, ותפיסות עולם שגויות שהחזקנו בהן. דווקא כאשר אנחנו משתמשים בעקרון ההרחקה ומרחיקים את הקול אל מחוזות רחוקים ואבסורדים, אנו יכולים להיטיב להביט בתכונות המהותיות שלו, ולהכיר אותו לעומק. 

זה בדיוק מה שעשה השחקן מארק האמיל. הוא לקח ציוץ שפרסם דונלד טראמפ לקראת השנה החדשה, וקרא אותו בקולו של הג׳וקר – אותו נבל-על מחוברות הקומיקס של בטמן. הציוץ של טראפ עורר תגובות רבות כנגדו, אך מה שמארק האמיל עשה מתעלה על כולן, משום שהוא לא ענה לו, אלא רק השתמש בדמות החדשה כדי להציב מראה לטראמפ. אגב, הבחירה בג׳וקר היא מדוייקת משום שהוא מבטא את הארכיטיפ שמציג דונלד טראמפ – הטריקסטר (תעלולן-תחבולן). 

הנה הציוץ המקורי של טראמפ:

והנה הביצוע של מארק האמיל:

הביצוע של מארק האמיל לא נועד להוציא את העוקץ מהאמירה של טראמפ, ולא להלעיג אותו, אלא להסיר מעל פניו את המסכה ולחשוף אותו; לחשוף את תאוות הכוח, את הנקמנות והזעם שמאפיינים יותר נבל מצוייר מאשר מי שמיועד להחזיק בתפקיד נשיא מעצמה.

היופי בתרגיל הזה, הוא בפשטותו, ובכך שלמרות שרצוי שהוא יעשה בחדר הטיפול, בליווי של מטפל מוסמך שיכול לשמור על המטופל כדי שלא יקלע למצוקה עקב מפגש מהיר ולא מבוקר עם טראומות ישנות, הוא יכול לשמש אותנו גם בחיי היום יום. למשל- בעבודה, כאשר הבוס או הבוסית מדברים באופן פוגעני, אפשר לדמיין איזה קול היינו רוצים להצמיד להם, ודרך ההלעגה שלהם, להגביר את החוסן שלנו לתוקפנות שלהם, ולהפחית את השחיקה.